Wednesday, December 8, 2010

essence mask

wohhh , semalam pakai lah mask sebelum tidur . wahh segar gile weyh . ohhh lupe jenama ELIANTO . kakak aku yang beli kat wangsa walk , dye kate brand nie bagus . tapi bagi aku brand theFACEshop lg bgus kot tp dua-dua made in korea , hahah . mentang-mentang hari tuh jumpe KHJ , hahah . mane ar taw muke aku boley cantik cam muke die ke . ahhah , angan-angan jee . haha . ahhh . pastu kan lepas je pkai mask tuh , aku langsong x leh tidor . lepas subuh bru boleh tidur , aku pon ta taw . mybe segar sgt kot muke aku , hahah . hmmm ,actually aku nak wish kt farana yg tengah holiday gn family dye kt indonesia tuh semoga ko selamat sampai & selamat pulang oke ! barang yang aku order jangan tak beli lak . nanti aku kahwin gan joghyun shinee padan muke ko . ahah daadaa

No comments:

Post a Comment