Saturday, March 5, 2011

makcik jealous !

i want it ! aku tahu iphone ni dah lama but i still waiting for it . haaaaa , tadi kakak aku beli handphone lolipop merah . jealous jealous , sangat sangat jealous ! seperti biasa lah kalau ada handphone baru yang handphone lama tu mestilah bagi kat adik-adik kan . so aku dapat handphone lama dia , ciri-ciri handphone dia mcm ni :agak kecil tapi comel lah , half of your hand , sound dia gile kuat pluss yang paling aku benci ialahhh dugudugudugu bila bunyi alarm dia boleh dengar satu rumah aku ni , almaklum lah aku pasang lagu dongwoon and doojoon , hahaha .
apa-apa pon JAJA aku terima handphone mu dengan ikhlas :). now kakak aku tengah buat peta dalam bilik bersama handphone ke-gilaannya . takpe-takpe eka sabar-sabar, relax lu . lu kan tengah simpan duit . tapi duit tu nak beli LOMO ahhh , tension gile . dah la bye-yum :'(

No comments:

Post a Comment