Thursday, June 2, 2011

:D

greet :D . aku rase korang mesti dah kenal-kan three of them, well dorang kan hottest :) , hmmm , aku tak tahu-lah nape aku minat sgt kat si-yang yoseob ni , dulu aku minat gile kt gikwang tp di sebabkan something happend to him peratos aku kurang , ahhaha . isn't farana ? hahah , one more thing to my friend tak payah susah-susah lah weh nak carikan aku boyfriend , untuk sehari dua hari tiga hari boleh lah aku layan dia mcm boyfriend dah seminggu aku rase dah takde pape dah , haha . that's why until now i didn't have any boyfriend. to faranaa please forgive me because we have to share yang yoseob -_-" , i can't hide my feeling , alaaa relax ar ko pon minat yg aku minat gak kankan ;p btw B2ST/beast fightinggggggg -_-
p/s : aku suka dooseob couple sweet gilee :DD

No comments:

Post a Comment