Monday, March 12, 2012

dia :)

*Nur Yasmeen Bt Yaacof
dia mempunyai sifat jealous yang sangat sangat jealous, pemalu depan aku jelah malu, belakang aku tak tahulahhh, suka sangat cubit & tumbuk perut aku *memang aku patung dia tempat tumbuk & cubit :) . kita orang start angkat berangkatan pada 18/2/12 , awal tahun jugaklahhkan, aku kenal dia since aku form2 lahh, tp aku mls ar nak angkat berangkat time tu, well aku tak suka ade 'ADMIRE' kat sekolah even sampai sekarang pon aku tak suka ade ADMIRE. tp nk buat mcm mne, ni kan last year aku, so aku angkat jee lahh dia, hahahah, tarikh lahir dia 16/4/96. beza kita orang 1 tahun jee, dia ni memang banyak bebenor kakak & adik angkat, aku tak tahulahh yg mne dia paling syg -__-. banyak-banyak bende aku suka kat dia ni, dia ada lesung pipit kat bawah mulut~ . lagi 1 dia ni kalau tgh marah memang susah gile nk pujuk, susah gile nak tahu ape yg dia pendam. tp dia baikkk ar, BTW ni je kot dpt aku cerita psl adik aku yg kuat jealous ni, lain kali wa cerita lagi ~.~. byeee
p/s: ILY <3

No comments:

Post a Comment