Saturday, April 14, 2012

merentas desa 2012

hye guys :) , assalamualaikum :) . hari ini sekolah kite orang ada satu aktiiti iaitu merentas desa 2012. jadi kami dikehendaki berada di tasik titiwangsa pada 7.20 pagi, tapi ramai yg datang lambat. hahah, seperti biasa kalau aku datang dorang akan berkumpul dekat aku & cakap 'weh teacher soh ko ambil attendent' sebab aku perlu ambil kedatangan dorang ialah satu mursyidah as our K.T tak dtg, sebab appoiment with doctor . kedua sebab aku P.K.T so that's why lah aku perlu jalankan tanggungjawab aku.

lepas je dengar taklimat dari pn.norhaida, en.salleh , & lain-lain . kite orang pon kene buat senamrobik yang diwakili oleh pyka,cyra, aishah salleh dan beberapa lagi, ikutlah senamrobik dorang sampai habis. memang bestlah.kemudian, larian pertama dimulakan dari kelas C iaitu tingkatan 1 & 2 , di ikuti kelas B tingkatan 3 dan yang terakhir sekali kelas A tingkatan 4 & 5, dah bersedia semua semua, bunyi pooonnnn! semua lari nak kejar nombor 1. aku, anis, farana, wan, sena & cyra , kite orang relax je cool je jalan jeee, sebab nak kejar pon macam tak sempat, so berjalanlah. borak sambil jalan jumpa pyka. ajaklah dia join kite orang. dah join tu baru jumpe CP1 . then pyka belakang gila sebab dia cakap dia nak jadi orang terakhir, actually geng kite orang memang dah terakhir pon, ahhaha

dah jumpe CP 2 jalan melalui tasik, kat situ kite orang jumpe FIZZ FIRUZ, aku dah macam eh eh eh eh eh. then fizz fairuz pon lalu tepi kite orang, entah tibe tibe plak mulut aku ni ringan pulak nak cakap HAI & waving kt fizz fairuz. cyra pon sama cepat jee nak ckp. time tu jugak dah tak ingt aurat, so main cakap jelah. lepas je habis bye bye kt fizz fairuz nampak plak ramai budak sekolah PW tgh berkumpul, dorang pon ckp lah ade LISA SURIHANI, apelagi cyra pon cepat-cepatlah pergi tengok. then tiba-tiba pulak nampak husna & the gang baru keluar dari ambil gambar, pastu bile kite orang nak amek gambar gn lisa, body guard kat sana tak bagi, so terpaksalah sambung jalan kite orang, serious memang lambat gile kita orang sampai.

dah habis semua aktiviti tu, kite orang pon follow cyra balik, rancang semua nak pergi kt fizz & lisa, serious dorang still ade kat situ, masa kite orang dtg tu ada lagi budak nak ambil gambar dengan dia, so kite orang pon selitkan diri kita orang nak amek gmbar dgn dia, sebelom nak amek gambar tu dia bagi taklimat ar pasal something. then kite orang gerak kt lokasi seterusnya iaitu dekat gn fizz fairuz, lama kite orang tunggu dia, then dorang pindah location lain plakk, time tu plak fizz jalan sorang-sorang, aku pon keep looking dia lah. then cyra lambai tangan kat dia & cakap 'nak amek gambar boleh ?' pastu fizz cakap ' MEH SINI' pehhh sweet suara diaa. then dia tanya 'sekolah mana?' kite orang cakaplah ' SMK PUTERI WILAYAH' dia tanya 'kat mana ?' aku cakap kt 'KG BARU' dia ponn ohhhh, then time dah habis ambil gambar tu kite orang pon cakaplah terima kasih & tahniah menang ABPBH hari tu, dia pon sama sama. arrghhh ! lesung pipit diaa dalammmmm, aaahhhhhhhh !! , okaylah GTG :D
*kite orang pergi tengok org main rodablek,laki pakai baju malaysia tu handsome

No comments:

Post a Comment