Wednesday, August 8, 2012

terima kasih

assalamualaikum ? hari ini aku dapat tafsir Al-Quran sumbangan dari hamba Allah . Alhamdullilah , aku doakan pada hamba allah yang dermakan tafsir ni di panjangkan umur & selamat dunia akhirat & dibalas baik oleh Allah S.W.T . ni bukan nak takbur tapi ainun yang suruh update, ainun ainun aku dah update, comment lahh. hahah :DD . ingatkan yang dapat Tafsir ni anak yatim piatu jee, tiba-tiba dekat belakang tu nama aku terselit bawah nama Siti NurLiani . terkejut makk . malu pun ada sebab semua orang pandangkan , tapi bersyukur pada Allah aku tergolong dari orang-orang yang dapat tafsir Al-Quran . mungkin Allah suruh aku habiskan tafsir tu kot & bawa tafsir tu pergi mana-mana dari cakap benda yang tak berfaedah . heheh . *mengakumengaku . korang nanti satu class kita dapat kot InsyAllah :) . doakan supaya aku dapat habiskan tafsir tu :) amin~




1 comment:

  1. haha..siap buat candid lagi..semangat gila..okey2..syabas dan tahniah ye ustazah syikah..hekhek ;-)

    ReplyDelete