Tuesday, July 17, 2012

:) :D

assalamualaikum ? :) . actually baru je balik dari sekolah , baru je habis mandi , baru je siap kan diri nak pergi tuiton malam ni, tapi satu je yang belum siap, kerja sekolah. belambak gile . tp alhamdulillah-lah sebab tak lah belambak sangat just math yang nak kene siap kan, tp sekarang dah lega sebab semua chapter dah habis. tapi ade jugak subject yang belum habis chapter, takutlah kan sebab trial nak dekat still tak habis-habis lagi . pejam celik pejam celik dah nak bulan puasa lepastu Trial pastu SPM . pehh lagi gemuruh ar .aku rasa cerita aku ni akan jadi karangan, so sila pasti kan anda membaca entry saya dia atas katil/tilam saya pasti anda akan terlentuk punya baca ni, hahha .

sekarang dah bulan 7. trial start lepas raya , kejam nyee kene cover-cover je nak raya . hadoiii . agak letih kot jadi Form 5 ni, malam kang aku kene gerak setiawangsa sebab tuition memanglah jauhkan tp murah weh 4 subject RM100 . siapa tak nak hoi. tu pon sebab member aku yang promote suruh masuk Ilmu studio. cikgu-cikgu kat sana ajar memang paham, serious paham gile. tapi aku je yang malas tak nak buat latihan yang I.S bagi, bak kata orang belagak pandai kan. hahah tak delah tak de masa nak buat, homework lagi nak kene buat, breakfast, luch, dinner, midnight semua adalah . timetable pulak full gile hari isnin tu kalau boleh nak letak semua matapelajaran berat beg aku , bak kata kawan-kawan aku bawak tong gas lah .

apa sebenarnya yang aku nak cerita eh ? hahah dah lupa pulak . tak memang cerita aku tergantung takde kesenambungan, so pandai-pandailah pahamkan . takkan aku nak cerita sebiji-bijikkan. okay sekarang dah ingat nak cerita ape, kan nak dekat puasa ni, aku syafiqah zakaria ingin menyusun 10 jari kepada kedua ibu bapa aku, keluarga aku, kawan-kawan, guru-guru dan yang mengenali diri ini, maafkan saya kalau ada buat salah , cikgu-cikgu & kawan-kawan yang saya selalu mengumpat, bukan mengumpat tapi tak puas hati actually . hahha . wish me luck for TRIAL & SPM . aminnnn~ . apa-apa pun selamat menyambut bulan paling mulia / SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK . okay lah nak siap-siap nak gerak I.S . assalamualaikum :) *nilah cerita merepek sebab takde benda nak cerita :DD

No comments:

Post a Comment