Monday, December 24, 2012

bored :(

Assalamualaikum ? ngee. hoi hoi hoi . mood nak merepek dah datang . ohhh bytheway looked at him , his muscle aaaahhhhhh melting :) . dah lama aku tak usha si gikwang ni, ape cer lah dia nikan. sebenarnya aku nak cerita pasal hari-hari aku yang cukup membosankan . hari ini ma & abah balik kampung sebab nak hantar mok long balik terengganu , aku malas lah nak ikut sebab balik sehari jee then dah cukup penuh orang dalam kereta abah.

Hari-hari aku dipenuhi dengan menolong ma jelahh . tolong jaga anak orang yang paling susah jaga anak buah aku, degil gila . And then watching television , texting farana , adik angkat and mursyid . tu jeelah yang boleh buat dalam rumah ni . nak ajak kawan-kawan outing masing-masing busy (busylah sangatkan), tak ada duit , ada jugak lah buat perancangan nak pergi karaoke dengan kawan-kawan yang dulu-dulu kaki ponteng class :DD . rindu gila dekat geng dulu yang gila-gila,bodoh-bodoh :D

Dulu sebelum SPM kata nak cover balik cerita/ variety show korean yang tertinggal , tapi bila dah habis SPM ni tak ter-cover pon benda tu semua . hahah .cause now i'm busy with  mursyid, dialah sikit-sikit ajak message and at night on the phone until dawn. yang peliknya banyak pulak duit dia sikit sikit topup . oh lupa! anak orang kaya kan. hahah :DD . just joking . okay lah got to go guys , nak tengok B1A4 :D
*maaaaa nak lesen keretaaaaaaa :'(


No comments:

Post a Comment