Tuesday, December 11, 2012

FREEDOM ?

Assalamualaikum ? assalamualaikum ? hehe :D . Alhamdulillah SPM yg ditunggu-tunggu dah pun tamat aku jawap. Semua soalan exam memang tak kena dengan spot yang diberi, sakit jiwaaaaa . dah lama tak update blog rasa awkward jeee bila type . haha biasa datang je idea mengarut tapi sekarang hadoiiiii nak yg fact je -__-''. okay okay . sepanjang aku exam boleh dikatakan setiap hari ada seminar kat ilmu studio aku kena hadir . yelaa ingat spot masuk, sekali hampehhh :( . tapi tak apa datang untuk menimba ilmu pon dah memadai :).

 for the last paper aku tak happy pon, aku pon tak tahu lah macam mana dorang boleh menjerit bila keluar dari bilik peperiksaan tu , bagi aku , aku macam buat salah pilihan untuk paper 2 ekonomi hari tu. kenapa aku tak hantar jee jawapan yang aku dah buat untuk graph keseimbangan tu . taikk gileeee !! . okay okay stop thinking about that, past is past . sekarang ni just doakan yang terbaik . aminnnnn . 

sekarang ni aku, farana, atikah abuzar and fitrah tengah cari kerja , fitrah ayah dia tak bagi dia cari kat tempat jauh-jauh so dia dapat kat bawah rumah dia kerja menguruskan binatang perliharaan kot, rasanya lahh. so aku , farana, and atikah abuzar nak try cari kat masjid india esok, harap-harap dapat. ini adalah yang terakhir aku cari , kalau tak dapat jugak aku duduk je kat rumah . dah lah penat gila hari isnin hari tu cari satu KLCC . mintak kat kedai baby, tutti fruiti, and famous amous, macam dah dapat agak yang kite orang tak akan dapat. hadohhh ingat cari kerja ni senang, rupa-rupanya susah juga . 

pasal entry aku yang freedom ni, actually aku tak rasa pon aku dah freedom. aku takot result aku agak tak gempak and aku takot aku tak dapat happykan family aku dengan result tu . bytheway to abang mursyid, orang pengang kata-kata awak :p
okaylah got to go. doakan result SPM aku terbaik . aminnn . 


No comments:

Post a Comment